Medicaid i droga USA do krajowego ubezpieczenia zdrowotnego cd

Trudniejsze byłoby przekonanie lekarzy do wsparcia rozszerzenia Medicaid i udziału w programie. Mimo że udział w programie Medicaid jest wysoki w niektórych stanach, bardziej typowe jest, gdy lekarze z urzędu odmawiają leczenia pacjentów z Medicaid, powołując się na niski poziom zwrotu kosztów i długie opóźnienia administracyjne5. Potrzebne będą agencje Medicaid (lub plany opieki, na których polegają) płacić wyższe stawki, chociaż wzrosty, które są wystarczająco duże, aby przyciągnąć lekarzy, podważyłyby wysiłki zmierzające do ograniczenia kosztów. Agencje Medicaid mogą również w większym stopniu polegać na pielęgniarkach i asystentach lekarza, ale wszelkie próby obejścia społeczności lekarzy zawiodą. Znowu jednak, laboratorium federalizmu mogłoby pomóc, ponieważ istnieją państwa, które skutecznie współpracują z lekarzami biurowymi i mają lekcje do dzielenia się.
Wreszcie pojawia się kwestia opłacenia rachunku, zwłaszcza w czasie kryzysu gospodarczego. Tutaj również nie ma łatwych rozwiązań, szczególnie w przypadku społeczeństwa, które niechętnie ograniczy dyfuzję nowej technologii opieki zdrowotnej lub ureguluje ceny i płace płacone przez prywatny sektor opieki zdrowotnej. Jedną z lekcji ostatnich ekspansji Medicaid jest to, że międzyrządowe programy finansowania są najbardziej wiarygodną ścieżką fiskalną do rozszerzenia ubezpieczeń zdrowotnych. Państwa będą narzekać na konieczność płacenia swoich udziałów, chociaż Kongres może powiązać zwiększone finansowanie federalne z innowacyjnym zarządzaniem przypadkami chorób przewlekłych (lub innych miar wydajności). Urzędnicy ds. Budżetu federalnego również będą sceptycznie nastawieni, ale jakikolwiek krajowy system ubezpieczeń zdrowotnych będzie kosztować pieniądze, a przynajmniej w tym scenariuszu koszt zostanie podzielony między skarb państwa federalnego, państwa i przedsiębiorstwa lub indywidualnych konsumentów, którzy dokonają zakupu.
Wnioski dotyczące krajowego ubezpieczenia zdrowotnego mają długą historię niepowodzenia w tym kraju. Jednak rozszerzenie Medicaid w połączeniu z indywidualnym mandatem oferuje dobre rozwiązanie polityczne, które może mieć wystarczająco dużo odwołania politycznego, aby odnieść sukces. A jeśli recesja i inne priorytety zniechęcą prezydenta Obamę do szukania powszechnego zasięgu za jednym zamachem, model może zostać wprowadzony stopniowo, zaczynając od bardziej skromnego rozszerzenia Medicaid, programu buy-in i indywidualnego mandatu obejmującego tylko dzieci. Ostatecznie, widzę model Medicaid jako zapewniający najbardziej prawdopodobną ścieżkę do rozwiązania kryzysu nieubezpieczonych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Sparer jest profesorem polityki zdrowotnej w Mailman School of Public Health na Columbia University w Nowym Jorku oraz redaktorem czasopisma Journal of Health Polityka, polityka i prawo.

[podobne: terapeuta uzależnień warszawa, producenci leków w polsce lista, dapoxetine cena ]

Powiązane tematy z artykułem: dapoxetine cena producenci leków w polsce lista terapeuta uzależnień warszawa